BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

2 classes 2day

Assalamualaikum

Alhamdulillah..
2 kelas yang aku masuk arini berjalan ngan lancar 
and
 alhamdulillah gak aku dapat lecturer yang baik,berkarisma,boleh wat lawak..(penting ni..hee)..
kelas 1st yg aku msuk adalah Organic Chemistry-biomolekul..
kelas stat kol 10a.m..
lect ni agak tegas tpi aku suka cara dia mengajar
wlaupon sket je dia ajar tdi tpi aku leh go on..
hope PnP pasni berjalan ngan lancar n senang utk aku fham..
InsyaAllah..
act muka lect ni ada cam iras2 classmate aku
classmate aku datang lewat tadi n time dr  ni sebut name2 yg xde sign atttendance,
dia tanya la mane pergi dak2 yg xmsuk ni..
bila dr sebut je name classmate aku n tnya mne dia g,
dak2 len pon ckap 2 yg kat depan 2..huhuhu..
means dorang mksudkan dr 2 sendiri..
rupanya bkan aku sorang yang perasan..
dorang pon perasan sebenarnya..
tapi dr xdengar la dak2 ni ckap cam 2..
nak wat camne,da mmg ada iras..
lau ckap dorang adik beradik pon org caya tau..

ok,next class yg aku masuk arini adalah etnik.
act etnik ni bkan subjek wajib yg ktorang kena amek utk sem ni..
coz subjek 2 sepatutnya ktorang amek time 4th year..
tapi,
PA menyarankan ktorang amek etnik sbagai langkah berjaga2 if ada subjek yg kena repeat n sebagainya..
means tahun 4 free la sket..
oleh kerana subjek ni bkan subjek ktorang utk sem ni,
so ktorang kena la mnumpang klas2 yg ada menwarkan kos ni..
n klas 2 adlah klas dak SKK-kimia pure.
aku,sofia n umi terpakas msuk sec 4 coz sec 5 da msuk..
rest dripada kami ber8 msuk sec5 except pkah..
coz dia xamek subjek 2..
then mase msuk tdi mmg ramai giler la dak SKK.naseb bek ramai pmpuan n chinese..
then dengan bangganya aku n the geng duk depan..huhuhu..
semangat giler(pdahal kat blakang da pnoh)..
lect ada terangkan sket2 sal subjek ni n adalah dia selitkan lawak2..
cantik tau lect ni,suka tgok..
hope dapat score subjek ni..InsyaAllah..

pasni kena pkir buku2 yang kena beli..

*hope dapat semua lect yg best2 n dapat fham ngan senang..Amin..

No comments:

Post a Comment

juz feel it