BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011

dengan rasminya

Assalamualaikum..

ape yang rasmi?
sah ke?
tok kadi,camne?huu..
berangan suda..
ok,as all of u know dak course aku akan menganjurkan program berbasikal kan?
oleh itu,setiap org kena ada unit n tugas2 kan?
so,dengan rasminya aku telah dilantik dan diberi kepercayaan untuk memegang jawatn sebagai ketua unit teknikal..huh..
berat kerja teknikal nio..banyak sangat keje yang perlu dilakukan..tapi InsyaAllah aku akan cuba yang terbaik dalam melaksanakn tanggungjawab yg telah diberi..
aku xnak hampakan harapan org,xnak malukan diri sendiri,course society,fakulti n nama UTM sendiri coz event ni adalah event yg sangat besar..
takut,cuak..semua ada..
act b4 ni aku pgg unit makanan tapi telah dilakukan sedikit pembubaran organisasi atas sebab2 tertentu..
then,aku pon terima ngan ikhlas tugas yg diberikan..

apa tugas2 teknikal?
antaranya,tempah kwsan centre event,trek,sukarelawan n sebagainya..
tugasan yg terdekat yg aku kena wat is senaraikan flow kerja n rangka budget..
rangak budget ni aku xbpe tau sangat..adoyai..

tolong support kami!!!!!

No comments:

Post a Comment

juz feel it