BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 2, 2010

[D.R.3.A.M]

I have a dream..
A song to sing..


Aku ada impian..
Xtipu...
Aku memang ada impian...
Apa yang aku impikan?
Layak ke aku nak ada impian?
Tercapai  ke apa yang aku impikan?
Segala-galanya hanyalah impian..
Impian yang mungkin hanya impian..
Impian yang mugkin hanya harapan..

Mampukah aku..
Mampukah aku merealisasikan impian..
Impian yang  terpendam  dalam hati yang dalam..
  
Impianku..
Hampirkah aku kepadamu?..
Bisakah aku bersamamu?..
Tergapaikah segala impian?
Bisakah ia menjadi kenyataan?..

Impianku..
Mengapa masih lagi tiada kepastian?..
Tiada apa yang dijanjikan..
Kerna aku yang bertanggungjawab merealisasikan..

Kasih..
Bisakah kau bersamaku..
Bersama menggapai impian..
Impian yang sering diimpikan..

Kasih..
Berikan aku semangat dan kekuatan..
Agar aku bisa teguh dan bertahan..
Menempuh setiap cabaran..
Menangkis  semua dugaan..
Bersabar dengan setiap cemuhan..
Menerima segala kritikan..

Kasih..
Genggamlah tangaku..
Yakinkanlah  padaku ..
Kau jua akan membantu..
Merealisasikan impian itu..



No comments:

Post a Comment

juz feel it