BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 8, 2010

29 September 2010..


Tanggal  29 September  2010..
Maka berakhirlah Organic Chemistry Practical 1..
Dan tinggal  1 lab report sahaja yang perlu dibuat dan dihantar..
Dan report yang terakhir ni merupakan giliran aku untuk menyiapkan report..
Aku n lab partnerku ku bergilir2 membuat lab report tp ada dak len yg bgi2kan tugas untuk siapkan lab report 2..ada yg kena wat procedure je,ad yg kena wat discussion je..mcam2 cara la yg dorang wat supaya segala tugasan fair bgi dorang ..
Alhamdulillah,
Aku senang wat lab ngan ARMA..
Kiranya xde masalh yg timbul pon n xde kes2 memecahkan alatan lab..
Tapi dari dulu lgi mmg aku xpenah pon pecahkan alatn lab..berhemah la katakan..heee
Thanks to Arma coz sudi jadi lab partner aku walopn mgkin dia xsuka jdi lab partner aku..(mane la tau kan.hee)
Act bkan nak cter ape la..
Juz nak berkongsi  bahawa pada eksperimen yg last ni aku telah berjaya membuat fluted filter paper ngan jayanya..nmpak comel  la gak..b4 ni suh org wat,xpon ada bantuan org len nak wat...n x secomel yg aku wat pada hari last ni..
Nseb bek aku xkmpunan wat filter paper 2  coz sepatutnya ada lagi  1 eksperimen  yg  ditinggalkan hari 2 atas sebab2  tertentu..
Tapi tiba2 Dr ckap xjadi wat..
So,aku pon gumbira la coz xyah berjalan pagi2 g Fakulti Sains untuk wat lab..huu
N d bawah adalah gambar fluted filter paperku yg cumel...heee



No comments:

Post a Comment

juz feel it