BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

baby


I LOVE BABY SO MUCH!!!!
SERIOUSLY!!!




mungkin mmg aku di anugerahkan untuk menyukai baby coz xsemua org suka baby walupon dia perempuan..
tapi mostly,mmg laki xsuka sangat baby ni..
bising la,rimas la..
padahal dulu dia baby gak an..
ntah2 time baby dulu lagi kuat dia memekak..
kita mane tau..huhuhu
em,aku suka tgok laki yg suka baby..
nmpak cam penyayang gitu..hahaha..
juz suka tgok je  not means that aku suka laki 2..
em,da lama xmen ngan baby coz xde baby..huhuhu
anak sedara mmg xde lagi apatah lagi anak sendiri..huu
anak orang jela yg aku slalu men
2 pon lau org 2 ada baby.hee..
emm..rindunya nak men ngan baby..
nak kacau time dia tido,pegang2 tangan n kaki dia,men2 ngan dia..
waaa...
sape ada baby,leh bagi pinjam sehari x?
nak tolong jaga..
free of charge je..tpi bagi pampers,susu n kelengkapan baby yg lengkap ar..huhu
maklumla,student lgi..


lau baby kembar lagi syok..
ada gak org kg aku yg ada anak kembar..
tpi jarang la dpt jumpa coz xbape rapat..hee
serious..syok giler ada anak kembar..
impian 2..huu
InsyaAllah...


aku btol2 rasa sedih bila ada kes buang bayi..
Ya ALLAH..
kecian sangat kat baby2 2..
mintak djauhkan ya Allah...
nauzubillah..


**gambar2 yg ada ni adalah gambar anak cousin aku..name baby ni Farhan.**

No comments:

Post a Comment

juz feel it