BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 18, 2012

KISAH LALU


Bukan aku rancang sgala yg terjadi.bukan aku minta kasih kita terhenti di situ..kasih yg pernah kita bina..kasih yg pernah kita jalin ttpi sungguh, aku redha dgan takdirnya dan sedikit pun tidak pernah kesal dengan kehilangan rasa itu. Maaf andai aku trlalu kejam dngan prnyataan ini tapi aku yakin bhawa Allah tlah mmberi aku plihan jalan yg benar. Mungkin kau hnya persinggahan agar aku blajar ssuatu. .Allah itu Maha Mengetahui dan Maha Adil atas segala sesuatu. Mungkin kau rasa aku xadil dgan kau sbb buat kputusan tu tapi ssungguhnya kau perlu redha sbagaimana aku jua redha atas apa yg berlaku. Bukan aku kejam tpi aku punya sebab tertentu dan kau juga mngkin tahu. Mugkin aku bukan yg terbaik utk kau dan kau jga mngkin bkan yg terbaik untuk aku. Syukur pda tuhan kerna aku smakin tenang atas tindakanku. Aku masih lagi boleh bahagia walaupon tanpa kau sbagai insan yg pernah bertahta di hati. Aku rsa da setahun kisah ini berlaku dan aku tdak tahu samada kau sudah pnya pngganti diriku ataupon masih brsendiri. Aku hnya mampu berdoa agar kau boleh kecapi kebhagiaan brsama org lain. Sekali lagi maafkan aku..

No comments:

Post a Comment

juz feel it