BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 19, 2012

Dan kenapa dengan rasa ini


Aku cuba untuk lari..lari dari rasa ini.rasa yg kadangkala mmbuat aku sakit..skit yg menusuk hati.apa rasa itu?bila aku slalu mngharapkan hadirnya kau utk temani aku.temani hari2 aku dgan usik dan snda guraumu. Tapi knapa kamu? Kau bukan llaki yg punya ciri2 yg aku inginkan.ada, tetapi kbanyakannya lngsung tdak mmnuhi. Apa yg kau ada, kau punya sifat kepimpinan, kau mngambil berat dan kadgkala memahami aku. Kerna itu aku ada rasa ‘sesuatu’ pda kau??hurm, aku sndiri xtahu kerna aku sndiri xmngerti ape hendaknya hatiku ini. Pernah aku cuba larikan diri bila aku tahu kau suda punya ‘teman’ yg menemani. Jujur, aku terkilan kerna kau sering mnyuarakan kata2 yg bole mmmbuatkan hati sorang pmpuan berbunga pda aku. Tapi hakikatnya, aku sndiri keliru dgan hati kau. Siapa sebenarnya aku?siapa sebenarnya dia? dan sekarang aku seolah2 xbole lari dari kau..kita tetap rapat seperti dulu dan layanan kau pdaku seperti aku seorang yg  ‘istimewa’..aku xpernah berharap apa2 sbab aku sndiri masih mncari siapa ‘jodoh’ku. Namun, dlam pncarian itu aku bingung dgan rasa ini. Bila kau slalu ckap ‘miss u’ hati seakan brbunga dan tahu kau juga ingat pdaku. Tapi itu ape yg aku rasa dan mungkin ape yg kau rasa brlainan sama skali. Ape status kau saat ni? Mluahkan rasa rindu pda aku tpi hakikatnya kau masih ada ‘dia’..aku seorang prempuan dan aku tau betapa sakitnya hati bila ‘kekasih hati’ rapat dgan prempuan lain. Aku sedar tpi knapa hati ni slalu degil? Kenapaaku  jadikan kau seolah2 sbgai ’teman tapi mesra’? dulu aku boleh trima hakikat kita hnya serasi utk brkwan dan aku buang sgala rasa itu tapi tnpa aku sedar rasa itu dtg kmbali dan aku xtahu mcammana nak buang dan hilangkan rasa itu. Ya Allah, berikan aku petunjuk..aku xnak jadi perampas dan aku tahu ‘dia’ syangkan kau. Ya Allah, tolong buang rasa ini andai dia bukan untuk aku. Aku sabar menanti siapa ‘jodoh’ ku...

No comments:

Post a Comment

juz feel it