BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 7, 2010

ku relakan perpisahan ini

rasanya semua orang pernah mengalami perpisahan
perpisahan sementara?perpisahan kekal?
perpisahan itu perit..

YA..

saya akui itu
airmata menjadi sahabat kepada perpisahan
sahabat baik
meraung..
melalak..
meratap..
cukup sinonim dengan perpisahan

&

di sini saya mengakui saya baru sahaja mengalami perpisahan
saya xminta simpati
saya xpinta semua ni terjadi
ia berlaku dengan begitu pantas
keadaan memaksa saya dan 'dia' membuat kata putus itu
masa menghalang kami memikirkan sedalamnya keputusan yang di buat
saya tiada kuasa menghalang
'dia' juga xberdaya
bukan juga kerana paksaan

"andai itu takdirnya"
saya redha
saya pasrah

tapi

saya tertanya2 seketika
kenapa saya xmenangis?
kenapa saya xmeratapi perpisahan ini?
seolah2 tiada apa yang berlaku antara kami
bagaimana dengan 'dia'?
saya xtau..
buntu?
tidak
kan saya da kata
saya redha

kini saya ada jawapan itu
saya ada jawapan perpisahan kami
saya tahu mengapa saya tidak meratapi perpisahan itu

kerna
kami berpisah atas dasar kerja
unit kami tidak memerlukan terlalu ramai orang,jadi 'dia' a.k.a cik nabila ditukarkan ke unit lain
tambahan lagi
kami masih 1 unit untuk program lain..
(thehehe)
apa yang bermain di fikiran korang agaknya bila saya menyatakan perpisahan itu
oh,tidak!!
EN P masih di hati k..
saja menghilangkan stress dengan merapu begini..

maap..


p/s : cik nabila..sila baca k..



4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh...
    saya suka bila org terkena!!
    ok2..fight!!
    lagi satu,english..wat report an?hee

    ReplyDelete
  3. yep2.english wat repot.haha same agi.
    eh de tips pape x bi???ne tao ade hint2 masok sal pe ke.hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..bi ada hint?cam payah je nak jmpa..
    em,da la 5 pages..nak wat 1 page pon merangkak2..
    hii

    ReplyDelete

juz feel it