BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 8, 2010

aku bila?

dulu...
ko da ada pakwe?
skang...
bila nak tunang?
dulu..
da pandai masak blom?
skang...
ha,bleh kawen da ni....
dulu aku belasan taun 
tapi skang da 20 an beb...
bnda2 camni da mmg xheran da n mmg da bleh pkir da...huhu
em..lau nak kira ada gak la membe o kenalan sama umo yang da kawen...
membe 1 tadika dulu pon da ada anak sorang...
AKU BILA?
mestila lama lgi..(tanya pihak lelaki la..heee)
mmg la ada pkir tpi bila da pkir2 study la dulu coz kami masing ngah study..
sape nak tanggung babe..
huhuhuhuhu
mustahil la xjeles bila tgok org tunang,kawin...
berangan 2 da mestila..(wajib..heee)
tapi pape pon aku dan dia sedar yg kami masih memikul tanggungjawab sebagai seorang pelajar dan anak(cewah..)
em..mayb 4 o 5 taun lagi kot..(ahaks..xbley bla)
pape pon,aku tetap sayang dia(heee....)

No comments:

Post a Comment

juz feel it