BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 15, 2010

menangis atau ketawa?

ketawa?ye..aku selalu ketwa bila ngan kawan2.ada je lawaknye lagi2 ngan 7 org kawan yg paling rapat ngan aku kat utm ni...kami sekelas,seblok n mestila seutm.aku cuba hiburkan diri bila ngan diorang sebab 2 adalah cara untuk aku sembunyikan kesedihan n cuba untuk x terlalu ingat pada org yang paling aku sayang,orang yang melahirkan,menyusukan,mendidik n semuanya dia lakukan untuk aku yang bergelar anak...
walaupun da nak dekat setahun dia pergi tapi aku rasa baru semalam aku cium tangan dia,peluk dia...hakikatnya aku masih xboleh terima pemergiannya..bila sendiri,aku menangis..menangis kerana merindukn insan yang bergelar ibuku...aku cuba sembunyikan kesedihan ni untuk x menangis depan kawan2 aku n xmengadu pada bf aku...aku xnak susahkan dorang,xnak dorang risau kenapa aku nangis..aku akui,aku cepat sangat nak menangis,tapi apa yang boleh melegakan aku?
terasa lemah sangat diri ni...aku slalu mimpikan arwah.mimpi seolah2 dia masih hidup...tapi hakikatnya dia dah pergi tinggalkan kami semua.bukan aku xpercaya pada takdir tapi aku xbleh tipu yang aku masih xbleh terima kenyataan ni sehingga sekarang.YA ALLAH!!!berikanlah aku kekuatan menerima dugaan hidupmu ini....

3 comments:

  1. sabar dong syg. redha ye :)

    ReplyDelete
  2. sabar ye.
    doa sorang anak yg soleh/solehah akan bantu arwah insyaAllah. :)

    ReplyDelete
  3. sabo la qila...doa byk2..
    kuat qila.. :)

    ReplyDelete

juz feel it