BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 22, 2011

karung mata saya

Assalamualaikum..

xpernah dengar ke karung mata 2 ape?
serious?
tipu la..
eyebag tau?
owh..lau english tau plak..
xmemartabatkn bahasa jiwa bangsa btol..
err..
membebel ape nii..
ok2..
perempuan slalu risau sal eyebag kan?
nape?
sbb xnmpak cantik ea mata 2..
mungkin la..
nmpak cam baru lpas nangis, kena tumbuk pon ada..
kan3??
aku akui aku seorang penjaga eyebag terhebat..
mmg xpernah hilang eyebag aku nii..
nape?
malas nk jaga kott..
bukan xamek kesah..
risau la gak sbb nmpak hitam je bawah mata..
xcantek la kan..
da la mmg xcantekk..hahaha
aku xtau camne nak bgi ilang secara effective..
lau nak jaga waktu tido mmg susa la..
mmg xmenentu..
ikot suka aku jela nk tdo bila kann..
ada 2 je lngkah yg aku tau untuk ilangkan..
mujarab o x aku xtau sbb xpernah aplikasikan..heee
mmg dasar pemalas btol..

1) tradisional : amek air embun pagi2 then sapukan bawah mata setiap hari 
( ada org gtau kat aku dulu.kesahihanyya??try la!)

2) moden : guna eyeroll / eye contour cream 

motifnya kat sini aku nak gtau yg aku sedang mncuba ilangkan eyebag aku nii.aku ngah try eye contour cream Safi Balqis Perfect10..cehhh..harap2 perfect la kesannya ya..
doakan aku berjaya k! da busan ngan eyebag nii..org asek tegor je..heee
ok..

yg kaler biru 2..kecik je..harga? tgok sendiri kat watson/guardian k :)



Wassalam

No comments:

Post a Comment

juz feel it