BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 30, 2011

dikala mahasiswa dan mahasiswi UTM busy study..

Assalamualaikum..

long time no c ya..
yeahh..
bz, malas, no idea..semua bercampur..lalala
hurm, skang adalah masa dimana mahasiswa/mahasiswi berkepit ngan buku, notes, past year..
sbb ape?sbb final exam lorh..
aku da lepaskan azab 3 paper n another 3 killer subject siap sedia menanti..
continue ari khamis, jumaat n ahad
(5,6 & 8 MEI..)
weekend pon exam ke??adoyai..
org sibuk cuti, hepy2 tapi aku n kwan2 len kena perah otak jawab soklan
ok, walaopun demam final tpi demi menghilangkan stress yg da wat kepala aku pening maka aku ambil keputusan utk kluar jap amek udara segar.
oleh itu, kawan2 yg sudi ikot adalah Azwa n Dayah..
ngat nak tgok wayang tapi cter xbest kat UMall, so karok jela halatuju kami..lalala
ntah nape aku gila karok skang ni..
rasa xpuas je walapon suara mmg xsedap n sumbang tapi aku rasa puas dapat jerit2..lalala
terasa nk g klas vokal plak..huhu
best ape lau suara da sedap..nk nyanyi depan org pon xmalu..hee
partner karok aku skang ni si kecik azwa..
dia mmg minat karok ni..
seronok weyh, layan perasaan ngan nyanyi..
walaopn suara xkuat even da mnjeritt..
hahahaha
nak wat camne, 2 jela kekuatan suara aku..
biasanya masuk KBox je..1 lgu RM1
tapi da 2 kali masuk MyBox(jenis bilik)..
amek standard room je.. RM 13 for 1 hour..
ha, melalak puas2 tpi 2 pon xckup..lalalala

lets check it out some of the pictures
 (ihsan dari fon Dayah) 
 :)

***kualiti gambar kurang memuaskan sebab xde flash..lalala


dikala ku kesedihan, kau ukirkan senyuman..lalalala


Azwa yg xreti duk diam..2 yg gambar blurr..hee


 budget macam suara sedapp..hahaha.gaya itu penting OK

No comments:

Post a Comment

juz feel it