BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 26, 2011

aku masih sayang kamu

Assalamualaikum..

hello Malaysia!!
pagi2 camni mesti best tdo kan?
ye,best sgt lgi2 weekend camni..serius..men tarik2 selimut je..
tapi this weekend aku ada tugas penting..
atas kerelaan hati, aku telah berstuju untuk memberikan khidmat sebagai sukarelawan konvo46..
mmg da masok 3 konvo aku xjoin..
nape? bz banget..more kpada aktiviti course je..
so, pagi2 lagi da tnya fahim adakah aku masih diperlukan?
yela,aku xdapat datang briefing sbb ada meeting len..
so, dengan slumber aku masuk dewan arini apbila sally n belle datang menjemput awal2 pagi tadi..
mmg rasa nervous gak la..
lama xrasa perasaan ni..
yela,best tgok org grade ni..
aihh..bilakah giliranku?
another 2 years ok..InsyaAllah..
olrite..aku ditugaskan untuk memberikan tiket penempahan gambar..
ye,tiket...sistem baru.aku baru tau..hahaha
urm,tetiba teringat masa mula2 join..
sangat seronok ok..best giler..njoy..
tapi skang mmg aku kurang aktif..datang kelab jarang sekali..
junior pon bape kerat je yg aku knal..
aishh..lau tetiba kena datang kelab sbb ada hal mmg ada gak rasa terasing..huhuhu..
nak wat camne kan..junior pon bknnya semua knal aku..
yela,xnmpak muka aku kat kelab..
aktiviti kelab pon da jarang aku join..
bkan xmau,tapi ntahla.. 
susah nak describe..
tapi bila tetba kena jadi sukarelawan ni, aku rasa aku masih SAYANG KFK..
ye,aku masih sayang KELAB FOTOKREATIF UTMJB..(walaopn aku xkreatif)..
ok, majlis da nak start..
lapar ni, xmakan dari semalam..huhu..
k,tata semua..
mau usha abang ensem..hahaha..(juz kidding)

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

juz feel it