BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

I am not a creative person :)

Assalamualaikum..

menjadi orang yang kreatif bukannya mudah coz sifat 2 adalah semulajadi..
mngkin boleh dipupuk dan belajar tapi memerlukan masa..
kreatif ke aku?
hahahaha
gelakkan diri sendiri je..
tapi aku sendiri xtau nape aku mesti jadi unit publisiti
adakah aku mencapub?huahua..
soalan yang xbisa dirungkai olehku..
aku xtau mane dorang pandang kekreatifan aku
setakat try & error men ngan photoshop 2 bleh ar..hahaha
serius,bab2 mengedit ni aku mmg failed..
adoyai..nak amek masa mengedit pon lama tapi muka ni gak yg jadi designernya..huhuhu
tapi aku xmarah,
xmenyesal pon ngan jawatan aku dapat..
aku bersyukur..
Alhamdulillah..
at least aku dapat belajar n praktikkan apa yg aku tau sket2 sal editing & designing ni..
walopun sebenarnya designing unpro punya..
rasa berbangga la gak bila ada orang puji hasil kerja kita
xla bongkak & angkuh tapi rasa bersyukur coz hasil kerja kita berhasil & memuaskan hati orang.
ALHAMDULILLAH
oleh itu,jangan kata kat diri yang kita xbleh tapi buat & cuba dulu baru kita boleh nilai kemampuan diri kita..btol x?
k..tata
wassalam..



**ni design poster untuk event yang aku & dak2 BIOSS anjurkan..
Alhamdulillah,mendapat pujian..hee


No comments:

Post a Comment

juz feel it