BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 4, 2010

[lovE][my][anKLet]


..........
...
...
......
........
..
.




now ni saya nak bercerita sket tentang anklet saya..kamu ada anklet?lau xde g bli skang k..hee..setahu saya.saya  mula pkai
 anklet sejak umo 4 o 5 taon cam 2..time 2 kecik lagi,xngat sangat.tapi saya tau yang saya memang meminati anklet walaopun pada ketika itu saya masih hingusan lagi..(eerkkk).tapi anklet 2 xbertahan lama coz saya sangatlah ganaznya waktu dulu.men lari sana sini,men pondok2,perang2..anklet pon ntah tersangkut sini sana..2 yang tros hilang.lau xsilap 2 kali ilang.then selepas kehilangan yang ke2,trus arwah mak xblikan lagi sampai la saya form 2.arwah mak tau saya minat anklet,thats wahy dia blikan tapi anklet yang pertama dia blikan after bertahun lamanya bkanlah anklet yang sekarang dipakai..anklet 2 telah di trade in untuk membeli anklet yang sekarang..nape?coz anklet 2 agak halus sket dari yg skang n penah putus..huhu..(keganasan bkan sahaja di usia kanak2).time 2 ngah nak g mandi then bkak la ape yg patot(18sx plk..maaff..hee).then,terasa anklet 2 tersangkut kat sluar.tgok2 da tersadai kat floor bathroom..waduh,cuak campor sedih.siap2 mandi trus ngadu kat arwah mak.naseb bek xkena marah time 2 then arwah mak cakap,nnti g pateri..(huh,lega..hee). after pateri,saya pakai blik anklet 2 tapi xtahan lama pon coz putus blik.then,1 day..g kedai emas.arwah mak xckap pon nak tukar anklet 2,tapi time 2 ngah tgok2 anklet len.terpinga2 gak coz ngat arwah mak saja nak tgok.then,arwah mak trus tnya harga n pendapat saya  tntang anklet 2..saya cakap ok je..trus arwah mak blikan..Wah..terharunya..dapat anklet yang lagi besar..hee.Alhamdulillah,saya masih pakai anklet 2 sehingga sekarang.saya sayang sangat anklet ni keran pemberian orang yang paling saya sayang walaupon dia telah tiada di dunia ni..SAYANG MAK..
tapi ape yang merisaukan saya,anklet ni cam da longgar la plak.skang pakai,da btol2 ada hampir ngan tapak kaki..adakah kakiku mengecil?o anklet ni yang membesar? any answer for it?hee
tapi xpela,akan saya jaga n pakai anklet ni sebaiknya..
itulah cerita anklet saya..
..
.
.
..
**anklet saya xde loceng coz dalam Islam sendiri melarangnya.arwah mak da suh tokey kedai emas 2 bkak loceng 2..**
.....
....
...
..
.
.
..
...
....
.....



L= anklet 
O = ring
VE = necklace

..semuanya arwah mak bagi..

No comments:

Post a Comment

juz feel it