BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 5, 2010

[1 for 1]

apa maksud disebalik 1 for 1 ni?

korang tau?

lau tau,bagus la..

bg yg xtau ni cheq habaq mai na..

1 for 1 stand for skali joging untuk 1 sem..

ha,faham?

selama 3 sem saya menjadi mahasiswa UTM

 saya hanya memerlukan sekali je joging utk 1 sem..

ha,hebat x?

hebat apenya..

mengamalkan gaya hidop yg xsehat btol...

ish,xptot2..

niat 2 da ada tapi nak melaksanakan 2 agak payah sket

coz ada komitmen len yg lagi penting(kononnya la)

tpi ok pe,daripda xpenah joging langsung.
kan3..?


so,di musim study week kali ni,kawan2 telah mengajak saya pergi joging di mana pada mulanya saya agak keberatan kerana...MALAS!!
tapi tiba2 percentage RAJIN melebihi MALAS sebanyak 0.00001%,
jadi saya pon menyatakan persetujuan apabila cik azwa menyuruh saya berciap2..

then,saya pon mula membuka loker 
dan...


adoi..masalah plak timbol setiap kali buka loker..
pe dia?
biasa la..
xtau nak pakai baju ape..

hahahahahahaha..
joging pon xtau nak pakai baju ape kan..
tenung baju2 yg ada then decide pakai baju kaler pink(baju beli time kat matrik)..

amek tracksuit
tkar2
cari stocking
then pakai kasut..

tnggu mereka berciap..
last2 gerak kol 6.30(lewat 30 minit seperti yg dijanjikan)
then,mulakan langkah..
huh...

lari2..
(act xlari sepnohnya,mula2 je..hee)


sampai tasek,da gerimis sket.
then dduk2 amek gambar sampai azan berkumandang..
tros gerak blik kolej..
tiba2 rasa,jauh gak kolej ni..(hee)


singgah arked meranti bli teh ais n 100+..(xbleh bla.)
meneruskan perjalanan pulang...


erm,terpikir sejenak..
agaknya berapa KG hilang arini?
huu..jogging baru sekali da kecoh hilang lemak bape kg..

xptot

..xnampak muka penat pon..hee..





..mereka yg bersama2 berjuang..huhu







..aksi bersama Azwa..

No comments:

Post a Comment

juz feel it