BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 9, 2010

selesa d sini...

kat kfk ni da ada tmpat untuk laptop...
kat mane 2?
kat sebelah bilik gelap dkat2 ngan tv...
tapi kenapa aku bkn kat situ?
ntahla..aku pon xtau nape sebbnya..
aku lbih selesa berada d pnjuru sbelah ngan loker pencatat...
da serasi kat cni kot..
huhuhu...
rasa cam tenang n selesa je kat cni
privacy sket..
(ngeh3...privacy la sangat)
meh aku tunjuk sket mane tmpat 2 ye...
xla special mane pon..(huhu)




                                               *******ni la tempat yang bagi aku sangat special...
                                                                                pencetus sumber inspirasiku..huhuhu*********

3 comments:

  1. ahaha..da jd port ko eh..??pencatat yg x leh pisah dgn lokernyer..??eheheh

    ReplyDelete
  2. hahaha..dok diam2 upenye mncipta ilham ea kt s2..hehehe

    ReplyDelete
  3. ana:xtau la ana..mayb da syg ngan loker ni...asal studio 1 je,loker pencatat..huhuhu
    wani:emm...ilham berangan..hahahaha

    ReplyDelete

juz feel it