BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 25, 2010

**gaDis MeLaYU**

siapa bilang gadis melayu xmenawan
xmenarik ati nanana...(lupa lirik suda)


*********************** 


em..alkisahnya begini.ari 2 aku ternampak iklan sal gadis melayu musim ke 3..
tiba2 aku terpikir,camne lau aku masuk gadis melayu 2..hahaha..lalu aku pon tergelak sendiri.mane taknya,aku ni berangan je lebih.nak jdi popular?jgan harap la..bakat xde,rupa lagi la,hancus.
bayangkan lau aku ditanya soalan oleh juri2,ape aku nak jawab?(mestila jawab soalan dia.huhuhu).mesti ketaq giler time 2.merapu merapan nnti jawapan yg kuar dri mulut aku ni..hee.almaklumla,aku ni cpat ketaq sket..da la ketaq,pemalu plak 2..so ape jadi nnti?
aih..xmau dbyangkan.

lgipon,bgi pula si dia lau aku join bnda2 camni..huhuhu
tanya sama dia la kenapa..
lgipon cam susah je jdi popular ni
jadi perhatian org..KOMPEM la..


.............................................................................




****pape pon aku berbangga ngan pemenang gadis melayu musim2 lepas.
especially aida.mmg dia cumel la.****

No comments:

Post a Comment

juz feel it